..

Blev lite solning idag igen..:-D Riktigt sköönt...och så en trevlig pratstund såklart;-)..

AJAJAJA..tror jag är världens klantigaste..Brände mig på gallret i ugnen när jag skulle baka sockerkaka idag, å det gör så in i H-vetes ont..avlång blåsa över hela fingertoppen..ONT. Känslig man är egentligen..haha..Får springa runt och doppa fingret i en skål med kallt vatten för att det inte ska svida så inni bombens..och när jag låg i solariet så fick jag slicka på fingret sen blåsa på det så att det skulle bli kallt..hahahaha..lite komiskt iaf..=D..

Imorn så ska Liam ha barnkalas=D Han längtar såå..Idag har vi fixat och donat inför det. Bakat tårta och lite så..Börjar tröttna på att baka nu, haft 3 kalas för honom nu så nu får det räcka..Nu får man vila upp sig tills nästa fyller år, och herregud det är ju om ett halv år. Fattar inte att det gått så fort..skrämmande..Nu sitter hon själv iaf=D visst tippar hon ibland men inte så ofta längre..duktig tjej=D...Liam åt en STOR portion med mat idag.."JIPPI"..första gången han äter nått i princip förrutom vällingen på ett par månader..han är inne i någon period där han vägrar äta, jobbigt för man blir ju orolig att han inte får i sig tillräckligt. Någon som varit med om samma sak och har lite tips kanske??? Är välkommet=D..

Nej om man kanske skulle försöka få Liam i säng, vägrar lägga sig..hehe..tänkte jag skulle hinna med Alexandra och Anna ut på en promenad idag. Känner att det skulle behövas..=D..Bara barnen vill sova så..

Gokväll på er!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0