Torsdag!!

Snart fredag, veckan har rusat förbi väldigt fort..
Igår så började jag och Alicia dagen med att åka på stan å luncha med Anna, Alexandra, Albin & Elvira =D..Liam fick vara hos mormor en stund för han skulle ju iaf bara sova middag..Senare på eftermiddagen åkte Jag och Alicia till Therese & Thea=D. Vi träffade hela tjejligan, var såå trevligt. Var ett tag sen nu så man märker verkligen att dom växer så det knakar..Tack Therese för det goda fikat..;-)..Nästa vecka är det träff hos mig=D Nu har vi gått runt ett varv så nu är det bara att börja om..Den här gången blir det lite mat äta istället för fika..=D..


<3 Lovisa, Freja, Thea, Mathilda, Alicia & Elvira <3


LOVISA        &      FREJA

    THEA    &     MATHILDA

ALICIA     &      ELVIRA


Idag så har jag inte sovit ALLS..Liam vaknade kl 1 och var ledsen och knölade fram till kl halv 4, då vaknade nästa..suck..och när hon precis somnat så kom Liam upp igen. Jag somnade vid kl 6 och kl 7 vaknade Alicia igen..Så min dag blir inte så mycket mer än att ta det lugnt och försöka vila lite..Är super trött..Har verkligen bara sovit 1 timme inatt..TRÖÖÖÖTT..

Resten av veckan är planerad så här
Fredag: Traditionell let´s dance kväll med familjen Jansson/Andersson =D
Alicia blir 6 månader =D
Lördag: Främmande av lillebror & Madde =D, Spela spel å ha det trevligt..
Söndag: VILODAG..haha..

ÅÅ nästa helg är det Theas dop, börjar bli nervös..haha..tror jag kommer snubbla när jag ska gå in där..hehe..typiskt mig att göra bort alla andra..=D..

Ha en trevlig vecka och helg allihooopa=D

<3 VÄNNERNA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0