orkeslös!!

Det här har varit en sån där dag när jag inte orkat gjort någonting..har tvättat en maskin och inte mer, är orkeslös och trött jämt nu förtiden tycker jag..suck..Har busat med barnen inne hela dagen för vädret är ju inte så kul heller, regnar ena sekunden och andra sol..tråkigt..man hinner inte mer än ut innan det börjar ösregna..=(..
Men har mycket att se framemot nu iaf=D..På Torsdag åker vi ut till malingsbo camping för att fira midsommarhelgen där med Therese, Thommie & barnen och Thomas, Veka & barnen =D..Ska bli skoj, hoppas vi slipper spöregnet iaf..Hoppas ni andra får en trevlig midsommarhelg =D..Sen på tisdag blir det ULLARED..wiiiiiiiiihoooo...ska handla lite sommarkläder och lite annat smått och gott..

Nu ska jag försöka få Liam i säng, han börjar bli trötter..Alicia somna halv 7 =D..så hoppas på att jag kanske kan få lite ork att plocka lite här hemma när dom båda sover..

Trevlig måndagskväll på er allihopa..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi ska röja Ullared..;)

Puss

2008-06-16 @ 20:34:04
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com
Postat av: Therese

Vi kommer ju inte slippa undan regnet i år heller.. sån tur har vi aldrig!!;-) Men det är rätt mysigt i förtältet också!! haha ! Puss!

2008-06-16 @ 21:01:57
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Ja ULLARED..nu ska det handlas..hihi..

och Therese, förtältet är MYSIGT..;-))..där ska du och jag spendera lördagsnatten..hahaha..

2008-06-16 @ 21:44:04
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0