Sjuuuuk

Jaha, då sitter man här hemma med feber och halsfluss=((..Gör så J-ÄVLA ont i halsen så jag tror jag går av snart.."snyft"..Var in på akuten och fick mig lite penicillin i morse, hoppas det ska börja värka snart=D..
Var meningen att jag och Jocke skulle på fest idag, men han fick åka själv=((..Så själv har jag hyrt mig en film och laddat upp med varma koppen=))..Blev inte så mycket påskmat för mig den här helgen..som är så gott.."snyft"..

Men vi har gått lite påskgubbe och påskkärring iaf=))..Sminkade Liam i morse när vi gick upp och han var såå glad ända tills han såg sig själv i spegeln. Blev livrädd för sig själv..hehe..sötnos..Men Alicia tyckte det var skoj att bli sminkad iaf..=D..Vi började med att åka till mamma och pappa. Therese, Thommie och barnen följde med dit oxå. Barnen fick massa påskägg och fikade lite..TACK till mamma och pappa, och Therese & Thommie för de fina påskäggen Liam & Alicia fick=DD..
image290

Sen åkte vi vidare till min faster och sedan till Jockes mamma och pappa och käkade och fick lite påskägg..TACK..Synd att jag inte kunde njuta av maten så bra bara..

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och tycka synd om mig själv;-)..Känns knepigt att vara helt själv hemma. Liam sover hos mormor & morfar och Alicia hos farmor och farfar..=D..

GLAD PÅSK TILL ER ALLA
image291image292

Filmen i kväll

image289

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vikka sötnosar!!!

2008-03-22 @ 19:18:42
URL: http://tessa84.blogg.se
Postat av: alexandra

krya på dig!!!!!!!

2008-03-22 @ 21:58:00
Postat av: Cissi

Krya på dig !! Hoppas du blir frisk snart .. halsfluss är inte roligt =(

2008-03-23 @ 09:31:22
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se
Postat av: Therese

Vilka söta påsk-kärringar o påskgubbe vi har! :-D
Krya på dig vännen!
Puss!

2008-03-23 @ 10:45:38
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Mäjlin

Tack så mycket till er alla=D..

kramar

2008-03-23 @ 12:41:18
URL: http://malinnordh.blogg.se
Postat av: Zofie

Vilka söta påskkärringar å gubbar :-)
Krya på dig, inge kul att ha halsont å inte kunna känna smaken av all god mat.
Kram på dig!!

2008-03-23 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0