Söndag!!

Söndag, söndag..såå tråkigt..snöblask är det oxå..usch usch..
Igår var jag och alla tjejjorna på krogen..Det var Jag, Alexandra, Therese, Lisa, Tessa, Sandra & Anna =D..Var riktigt trevligt=D Måste göras om, fast det var roligare innan vi kom på krogen tycker jag, så nästa gång kan vi kanske skippa det..hehe..Bilder kommer sen, har inte fått hem min kamera än..

Vad händer idag?..hmm..ja ni, inte så mycket..VILA (inte för att jag är bakis) men ändå..;-)..Sen skulle jag väl behöva städa lite oxå kanske..

Så har ju våran lilla prinsessa blivit 7 månader också..PUSSAR TILL DIG!!
image240
Älskar dig!!

Nej nu lär jag gå och ta reda på min kära son=D, han springer runt och kastar skor överallt..haha..

Trevlig söndag till er alla!!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag håller inte med, jag tyckte de va skit kul på krogen...!!!
Synd att ni drog tidigare för de blev roligare mot slutet, mycket bättre musik då!!!
Måste vi absolut göra om!!!

Kraaam!!!

2008-03-02 @ 12:01:04
URL: http://tessa84.blogg.se
Postat av: Mäjlin

Typiskt att det blev bättre senare:-(..Men det var bra skönt att slå huvudet i kudden oxå..haha..;-)..Men absolut ska det göras om=D..

2008-03-02 @ 12:46:47
Postat av: Therese

Jag håller med dig Malin!! ;-) Tycker inte att det var så himla skoj på krogen..:-/ Men resten av kvällen var riktigt kul!! Jag som inte skulle med!! haha..;-)

2008-03-02 @ 13:48:19
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Mäjlin

Ja där ser du, va bra att vi tvingade med dig..haha..;-)

2008-03-02 @ 13:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0