Onsdag

Idag är det dags=D..Jocke ska köpa gräsfrön så vi ska så gräset nu.."JIPPI"..Hoppas bara att det växer fort fort fort för vill ha min gräsmatta NU..
Idag har vi haft främmande av Sandra & barnen, alltid lika trevligt..Vi käkade fiiiiiin lunch..haha..(hamburgare och makaroner)..tjålade skit och barnen lekte..Lovisa fick feber oxå=(..skruttfia..hoppas du snart är bättre ♥

Jaha, så nu har jag bokat tid för tatuering oxå...(eller rättare sagt så har Therese bokat ÅT mig ;-))...Ghaaaaaa..livrädd..haha..Lite beslutsångest över hur jag vill ha det bara, men det blir nog bra tillslut..

Imorn så fyller Jocke år..Finns fika hemma för de som vill och känner för det=D..bara att komma förbi..

Nu ska jag försöka få Alicia att sova lite middag, Liam sover redan. Han var såå trött efter Olivia åkt hem..hehe..bra att dom får busa av sig lite...

Trevlig onsdag till er alla

Kommentarer
Postat av: Zofie

Vad ska du gadda in för ngt då?? *nyfiken*
Härligt, då kommer vi förbi på fika imorgon då ;-)
Hoppas allt är bra, kramar!

2008-05-14 @ 15:57:18
URL: http://zoffie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0