Tisdag

Då var man hemma igen..Jag och barnen har sovit hemma hos Jimmy och Madde i Falun=D..Vi åkte igår morse och kom nyss hem..Massa tjål, filmtittande och mängder med gått att äta..=D..Riktigt skönt att komma hemifrån en sväng..

Annars då, jo i söndags åkte Jag, Jocke & barnen till borlänge och shoppade MASSA sommarkläder till barnen=D. Jocke köpte sig ett par shorts oxå men jag fick inte handla nått. Det tyckte han att jag och mina tjejkompisar kunde åka och göra en annan dag..haha..På söndagskvällen så blev det lite mys hemma hos Therese=D..Jag, Therese, Lisa, Alexandra & Anna kikade på sanningens ögonblick och spelade lite kort..Tack för en trevlig kväll tjejjor=D..

Fick ju hjärtat i halsgropen när Sandra ringde och berättade om hennes och Tessas dikeskörning..=((..SKRÄMMAS kan ni då iaf..Tur att allt gick bra..♥

Nu ska jag ta och plocka upp alla grejer vi haft med oss till Falun. Man kan nästan tro att vi varit borta flera veckor..haha..och sen ladda inför DESPERATA HEMMAFRUAR ikväll ;-))

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0