Torsdag

Idag har vi varit barnvakt åt Thea sötnos=D..gick hur bra som helst, hon sov hela tiden..haha..vaknade precis när Therese kom tillbaka. Så jag kan vara barnvakt fler gånger..haha..;-))..Dom verkar trivas här..hihi..Therese tatuering blev skit snygg, verkligen jätte fin..Längtar tills jag ska tatuera mig nu, inte så långt kvar ..Tessa och Mathilda har oxå varit här idag=D. Therese köpte med sig köttbullar och fika så lunch och efterätt blev det för oss allihop=D..riktigt trevligt..
Nu väntar jag på att Sandra, David och barnen ska komma hit..Blir massa tjål och nått gott att äta=D..Alltid lika skoj=D..
Nej nu ska jag dra fram min "bästa vän" damsugaren..hehe..så det går att vara här hemma..;-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Det låter bra att du kan vara barnvakt fler gånger!! ;-) TACK för hjälpen vännen! Puss!

2008-05-22 @ 20:00:00
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0