Söndag..

Vilket höstväder..Malin gillar..riktigt skönt i solen, den värmer ju t.o.m..Blir en dag ute med våra busfrön efter mamma städat klart..Tog en liten paus, bara skurningen kvar :-D..Sen skulle det tydligen bli mat på jägarnäs kl 16, inte helt fel. Då behöver man inte fundera på det heller..

Vad har vi gjort i helgen då..I fredags hämtade jag Sandra kl 18 och sen åkte vi hem till oss. Jag var själv hemma med Alicia, Liam sov hos mormor och morfar,och Jocke jobbade..Jag och Sandra tänkte kika på idol, tjåla och äta MASSA GODIS ;-)..Men när Jocke kom hem så fixade vi chaufför ( Fia ;-) ) och drog oss in på stan:-D..Blev en kväll på Silverdollar, hade skit skoj. Verkligen en lyckad kväll..Så lördagen var mest en slapp dag, blev inte så mycket gjort..Liam och Jocke åkte lite traktor. Har nog aldrig sett dom båda så lyckliga som när dom sitter i en sån..haha..

Nej nu ska jag ta fram skurmoppen så det blir klart här..Sen är det tvättstugan som väntar..

Ha en trevlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0