Trött..

Trött, Trött, Trött..Har inte sovit på ett par nätter nu. Alicia skriker hela nätterna vägrar dricka vällingen oxå. Hjälper inte med någonting. Hon har tänder som är på väg ner så jag hoppas det är därför hon är så här..Eftersom vi har Liam som är mjölkallergiker så funderar man ju på om det kan vara det oxå. Men herregud, det finns ju så många andledningar till att barn har skrikiga dåliga nätter. Hoppas det ska vara bättre snart :-D, tycker ju så synd om henne..Hon har ju inte velat sova nått på dagarna nu heller, är mest gnällig hela tiden..Men för en timme sen somnade hon av utmattnig tror jag, sååå trött lilla stumpan..Hoppas hon får sova ett tag nu..

Själv ska jag göra mig iordning nu, blir en kupolen vända med Veka när Jocke slutat :-)..Shoppa presenter och självklart nått till mig själv oxå..;-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Stackars liten (stackars mamma oxå. Hoppas

det blir bättre snart!! Kram

2008-10-02 @ 17:21:13
URL: http://[email protected]
Postat av: alexandra

Skrutten,hoppas ni får sova snart båda två!

Håller tummarna för att det "bara " är tänderna!

Puss på er

2008-10-03 @ 09:15:00
URL: http://litenvra.blogspot.com
Postat av: Linda Falk

HEJ STINA HAR VARIT LIKA SLUTAT SOVA HELT B´ÅDE DAGAR O NÄTTER SOMMNAR 21-0030 SEN VAKEN TILL 06 I FLERA NÄTTER O BARA SKA SITTA I KNÄ MEM NU I HELGEN KOM FÖRKLARINGEN HÖRNTÄNDER O DYGNFÖRKYLD .MAN BLIR HELT FÄRDIG BAKIS ÄR INGET GENTEMOT SÖMNBRIST .OCH DET ÄR SÅ FRUSRERANDE NÄR INGET HJÄLPER . SOV GOTT KRAM LINDA O STINA

2008-10-06 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0