Dagis


2 dagar på dagis avklarade för Liam. Har gått jätte bra, han är så duktig. Bryr sig inte om mig så mycket, tittar bara ibland så att jag är kvar. Idag var vi där från 9 till 12 och imorron samma tid. Han ville inte äta maten men han brukar vara lika hemma. Imorgon skulle jag få gå därifrån när dom skulle äta så vi får väl se om det går bättre då kanske.

Alicia tar fler och fler steg varje dag, dutti tjej. Sen har hon ju självklart lärt sig klättra upp i soffan så där är hon jämt när man tittar bort i 2 sek..Hon har även lärt sig att man kan ju ta sig från soffan upp på soffbordet också, livsfarligt. Hon är överallt och klättrar hela dagarna..En riktig klätter tjej ;-)

Nu ska ja slå en signal till Sandra, som jag skulle gjort tidigare men inte hunnit..skäms..


Kommentarer
Postat av: Zofie

Vad kul att det funkar bra :-)

Ojdå en rikitg klätterapa, som Nova då... Blev ju till akuten efter att hon klättrat på Williams spjälsäng och sen rasat ner därifrån och landat på foten.... Farligt.

Kram, kram

2008-09-04 @ 16:10:13
URL: http://zoffie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0