Helg!!

Äntligen fredag och HELG..vaknade halv 7 imorse, lite chockad faktiskt för Liam somnade kl 16 igår..:-O..Alexandra, Albin och Elvira var här och lekte på eftermiddagen, Liam hade inte sovit nått före så då tänkte jag att han kanske skulle somna i tid istället på kvällen (typ 19.00).. Precis när dom åkt, kl var runt 16.00, så somnade Liam på soffan..JIPPI, tänkte jag, nu blir han vaken halva natten istället..Men när kl var 18.00 så vaknade han till och sa att han ville lägga sig i sin säng, och han har sovit HELA natten..
Thea kommer hit idag oxå =D, undra vad jag ska hitta på för skoj med alla barnen en fredag som denna..hmm..en tripp till mamma och pappa kanske, eller en dag ute på gården..Det visar sig..

Så är det marknad i helgen också. Blir nog en tripp dit på lördag så barnen får roa sig lite med karuseller och annat skoj...och jag måste köpa strumpor, som JÄMT är ett måste på marknaden..haha..
Lördag kväll,ja då är det fest ;-)..



Trevlig helg på er

Kommentarer
Postat av: Therese

Jadu Malin! på lördag är det PERSONALfest!! haha!! Vi kommer få så skojj hörru! (Men det har i ju jämt) haha.. Vi ses snart!! PUSS!

2008-09-12 @ 08:38:03
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0