Torsdag..

Idag är man 3-barns mamma några timmar=D, Thea sötnos är på besök. Alltid lika skoj..Små tjejjerna sover båda två så nu är det bara jag och Liam vakna..Sandra & Lovisa har varit här en stund dom med, så trevligt..Dax att fixa lite mat innan tjejjerna vaknar kanske men vad ska man äta då? Alltid detta problem..hmm..Får hitta på nått smaskigt..

Annars tror jag inte det blir så mycket gjort idag förutom att roa barnen. Tänkte jag kanske skulle sätta mig och titta lite presenter till alla barn som fyller år snart. Blir några kalas framöver =D..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack, jag hade lite tråkigt..;)

Puss o kraaaam!

2008-09-11 @ 19:14:39
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0