Påsken förbi..

.. för detta året. Vi har haft en riktigt rolig påsk. Varit runt och fått i oss påskmat och så har vi haft många underbara vänner på besök hela helgen =) Barnen är nöjda över alla påskägg och mamma mé;-) Alicia vann ett påskägg med 3,5 kg godis i på ica =) Synd bara att hon är så liten så mamma måste "hjälpa" henne äta upp det, haha ;-)



Igår var Tessa, Roger och barnen här. Jocke roade sig med att köra dammsugaren över tjejernas hår. Jätte kul tyckte dom och vi med såklart =) Lite dåliga bilder men roligt var det ;-)




Nu sover mina barn och själv sitter jag och laddar inför dubbelavsnittet av desperata hemmafruar..Wiiiiieee..GLÖM INTE DET TESSA, inte sova efter första programmet ;-)!!!!



Kommentarer
Postat av: Zofie

Oj ja det var synd om dig som måste hjälpa till, haha!

2009-04-14 @ 22:34:16
Postat av: Anna

Åh! Jag missade väl det första avsnittet för jag trodde verkligen att det va måndag igår!

2009-04-15 @ 07:05:23
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: Tessa

Haha, ja dom vart för söta tjejerna!!!!!



Nej ja missade inte den här gången, såg båda avsnitten.. :-D



Kram

2009-04-15 @ 11:08:24
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0