Sol, Sol, Sol = underbart!!

Vaknade med solen i ansiktet i dag mé, kan inte bli bättre. Idag ska vi såklart hem till Therese som fyller år  =) Kommer bjudas på fika som jag tyvärr kommer hoppa över men det  känns faktiskt jätte bra.  Nu är jag  verkligen peppad till tusen. GO Malin GO, NU J-VLAR ;-)

Nu ska det börjas fixas på gården också. Jocke har fixat klart grävmaskinen så nu blir det jobb ;-) Han ska börja med att gräva ett dike för på baksidan är gräsmattan jätte blöt så vi måste försöka få bort vattnet därifrån. Sen blir det väl till att börja förbereda för garaget, och det ser jag ju SÅÅ framemot..haha..eller jo det gör jag ju såklart, vill också ha ett garage men känner att det måste väl inte överdrivas. Men alla vet ju hur karlar är och vad ordet GARAGE betyder för dom..

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma. Barnen sover och när dom vaknar så drar vi upp på gruvkontoret ;-)

Ha en trevlig söndag allihopa!!


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag håller på dig! Jag körde också GI ett tag men tar de lite lugnt nu när jag jobbar!

Annars orkar jag inte.. :)



Hoppas de blir bra på gården när allt är klar.. :)

2009-04-19 @ 12:16:18
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK!

Ja man blir ju de, och de orkar inte jag när jag jobabr och har thilde, men lite gick jag ner när jag körde den.. :)

Men nu är jag rätt nöjd, de enda jag skulle vilja hinna med är att promenera, :)



Hur länge körde du perioden i somras??

2009-04-19 @ 13:58:24
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0