Våren är verkligen här =)

Det blir en lördag med sol och underbara vänner. Vi tar oss en tripp till slogåsen när barnen sovit middag =) Man kan inte bli annat än glad när man vaknar och solen skiner som den gör, HÄRLIGA vårväder.

Tänkte att jag skulle berätta för er att jag tagit mig en rivstart med GI-metoden igen. Känner att jag behöver skriva av mig här och få mycket peppning ;-) Så från och med idag ska malin börja sitt nya liv, förhoppningsvis! Tänkte att jag skulle få bort några kilo till ;-)

Dagens frukost:

Ägg, bacon, ost, gurka och Te


Kommentarer
Postat av: Therese

KÖR HÅRT!!!! Du är så duktig!!! :-D

Puss!

2009-04-18 @ 10:55:19
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Fia

Gud så duktig du e!! Jag ska peppa på, kanske ska komma hem till dig och få tips om hur man ska göra. Kraaam

2009-04-18 @ 13:12:18
URL: http://lantliv-drommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0