Den vanliga vardagen!!

Kräftfisket igår var lyckat. Vi fick ungefär lika många som i fredags men dom var lite mindre igår. Har iaf kräftor så vi klarar oss och mer därtill :)

Imorgon börjar den vanliga vardagen igen. Jocke börjar jobba och Liam börjar dagis på tisdag efter lång ledighet! Själv så kommer mina dagar inte bestå utav annat än att söka jobb. Som de flesta vet så är ju inte det så lätt, men jag hoppas jag får ett inom en snar framtid! Börjar verkligen känna att jag måste ut i arbetslivet igen. Har varit hemma så länge nu och jag tror att jag verkligen skulle behöva komma ut och jobba. Har varit helt underbart att vara hemma med mina små troll, det säger jag inget annat om, men att komma ut och jobba skulle göra susen för mig just nu!!

Nej nu ropar kräftorna, dax att koka lite mer då ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ Malin



Nu har jag gjort ditt önskade halsband...=)

Kan inte du meila mig så kan vi ta det praktiska där istället, [email protected]



Mvh FIJA

2009-08-23 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0