Fredag..

Då var 4:e dagen på Alicias inskolning avklarad. Idag fick jag åka hem när jag lämnade henne och åkte sedan tillbaka efter hon hade ätit. Då var det dax att sova middag ute i slogboden. Jag fick sitta med där inne och det var riktigt mysigt. Alicia var jätte nära att somna flera gånger men tillslut så satt hon sig bara upp och ville åka hem. Så då gjorde vi så och nu sover hon i sin säng. Men hennes fröken sa att hon var en av få som faktiskt legat ner så länge första dagen, så det kommer nog gå jätte bra tillslut!!

Ikväll blir det kräftfiske, ska bli himla kul. Bara vi får några stycken så är jag nöjd ;)


Nu ska jag äta lite mat. Blir mc donald´s idag ;) Liam fick bestämma mat eftersom det är hans och Jockes sista semester dag ;) Så Hamburgare blev det!!

Have I nice day!!!

Kommentarer
Postat av: jonna

Samuel somna efter 3 minuter första gången han skulle sova där =) jag trodde aldrig att de skulle gå .. men dom kan mer och är duktigare än vad man tror :) så de kommer nog kanon bra för alicia nästa gång ..lycka till! gott med donken här blev de pizza . haha .

2009-08-21 @ 20:59:30
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Zofie

Vad skönt när det funkar, här går det oxå kanonbra med dagis.

2009-08-21 @ 22:06:51
Postat av: Anonym

Va skönt att allt går bra på inskolningen :)

2009-08-22 @ 11:13:48
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0