J-vla bil..

Liam började dagis kl 09.00 och Alicia 09.15 i morse. Tänkte att jag skulle dra ut på tiden in i det sista innan jag åkte imorse så jag inte lämnar Alicia för tidigt jämt..Går oftast jätte fort att lämna Liam så Alicia blir nästan lämnad kl 09.00 hon med ( ska nog byta till den tiden för henne också). fyra minuter i nio så sätter jag in ungarna i bilen och är på väg att åka. Vad gör bilen då? H-vete till bil startar väl inte, HELT DÖD!!! Ghaaaa!!! Är så j-vla trött på bilen nu så jag SPYR snart. Den bara krånglar HELA tiden. Tänk om någon bara kunde stjäla den och typ BRÄNNA upp den, vore nog det bästa som kunde hända, SKIT BIL!!


Jag hade tur iaf :) under mitt vredesutbrott så ser jag att Veka är hemma (grannen), som egentligen borde vara på jobbet. Så jag ringer till henne och hon skjutsar mig och barnen till dagis :) TACK!! Så nu har jag hennes bil. Lånade den så jag kunde storhandla som planerat. Skönt att man har grannar som ställer upp :)

Ikväll blir det ett besök på stan. Dom har kvällsöppet och det skulle vara lite roliga saker för barnen där. Pippi skulle vara där och så blir det fiskdamm också:) Kul att det händer nått i den här stan!!

Tack & Adjö!!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Å vad drygt :-(

Tur det löste sig iaf :-)

2009-08-27 @ 17:16:31
Postat av: Jenny

Fyfan för bilar !!! Dom ska alltid krångla på dom värsta tillfällena... Hoppas den snart är igång iaf !!

2009-08-27 @ 21:16:08
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0