Undra vart vi hamnar idag..

Kl 8.00 i morse ringde Tessa till mig. Hon skulle åka till Stockholm och shoppa lite saker hon hittat på nätet ;)
Ja det är ju fullt normalt att komma på något sådant kl 8 en måndag morgon så jag ville absolut följa med :D. Nu verkar det dock inte bli Stockholm men kanske örebro istället och jag är ju självklart på ändå, vart vi än hamnar..haha..Du är väl bra go du!!!

Precis så här ska det vara, enligt mig iaf. Ta dagen som den kommer så blir alla dagarna absolut de bästa!!

Planering? Vad är det?? ;-)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hahaa... ja men de e utan planering som dagarna bil som bäst... :-D

Synd bara att de inte blev nån av dom, vi får ta en tur en annan dag, har massor kvar som ska köpas.. :-D

2009-08-17 @ 12:25:07
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Absolut så blir det en annan dag..man vet aldrig var som sker till kvällen heller..haha..;)

2009-08-17 @ 13:14:55
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0