Torsdag idag..

Väntar och väntar med spänning på ett sms och att Tessa & Rogers lilla bäse ska kika ut så vi får lukta och gosa lite=) Man ska inte behöva gå över BÅDA gångerna, det är orättvist tycker jag..

Igår hade Alicia en dag där hon bara skrek och skrek hela tiden. Hon har haft så ett par dagar nu, tror hon har tänder på G. Vägrar sova på nätterna gör hon oxå och vem är det som är uppe varenda natt, jo JAG såklart. Känner mig som en vandrande zombie, skulle verkligen behöva sova. Sen behöver det verkligen inte komma MERA SNÖ nu. Jocke jobbar från tidig morgon till 21-22 varenda dag=( så tråkigt. Vi har knappt sett honom sen i Lördags, eller barnen har knappt sett honom, dom sover ju när han kommer hem och när han åker på mornarna. Så INGE mera snö tack! Nu har jag fått klaga av mig lite=)

 Nu blir det till att göra oss iordning innan dagis kallar;-)



Kommentarer
Postat av: Zofie

Usch va trist, nej nu vill vi ha vår och SOL :-)

Hoppas hon sover bättre snart igen..

Kram

2009-02-12 @ 09:52:18
URL: http://zoffie.blogspot.com
Postat av: Cissi

Åh vad jobbigt när han jobbar så mycket... Nätterna känns ju då ännu tyngre!

Hoppas det blir vår snart då =)

2009-02-12 @ 18:01:53
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0