Arbetskläderna av..

Jaha, då har jag lagt arbetet med hallen åt sidan för den här helgen. Har spacklat, slipat, målat tak och väggar=D Blev riktigt bra men är inte riktigt klart än så bilder kommer när det är färdigt;-). Tack till Alexandra som hjälpte mig hela lördagen=D och tack till mamma och pappa för att barnen fick sova hos er. Nu blir det en dusch(har slipdamm och målarfärg över hela mig) sen blir det till att åka ut till Jockes mamma och pappa för barnen är där. Jocke ska gjuta klart golvet i hallen i kväll så jag och barnen ska sova kvar där.


Kommentarer
Postat av: Linda

Heja Mäjlin!



Du ser, man måste ta tag i saker och ting! Snart blir det vinkväll och tapetsering hos dig ;-)



Kramkram

2009-01-25 @ 21:08:42
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0