Stressig morgon

Den här dagen började inte bra. Liam skulle vara på dagis kl 9 och precis när jag klätt på barnen alla ytterkläder och var på väg ut till bilen så bajsar väl naturligtsvis Alicia. Bara att ta av alla kläder, byta och på med dom igen. Kom ut till bilen precis kl 9 och då hittade jag väl såklart inte mina bilnycklar. In igen och försöka leta reda på dom. Utan framgång kan jag säga. Vände upp och ner på allt. Ringde dagis och sa att vi skulle bli sena, sen ut ut igen, fram med vagnen och i med barnen. Var bara att ta en rask promenad. Inte för att det är särskillt långt, men är man stressad känns det väääldigt långt..haha..Vi fick oss lite frisk luft iaf och det är ju alltid positivt. Nycklarna har kommit fram nu iaf ;-)

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Varit ute och lekt i snön och sen kom Linda hit på eftermiddagen. Alltid lika trevligt. Liam fick sig en ny frisyr och det blev såå fint=D Tack vännen!

Nu kommer min kära sambo hem också, tidigare än vanligt.

trevlig kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: Therese

"Jag hittar in bilnycklarna,dom är BORTA,och klockan är 9 nu åxå" Hahaha,fick mig ett gott skratt i morse!!! Du är för söt du!

Puss!

2009-01-28 @ 21:14:06
URL: http://thereseandherfamily.blogg,se
Postat av: Jenny

Ja han är min lilla guldklimp =)



Verkar som ni haft en stressig morgon =) Hehe man blir inte just nå trött när INGENTING verkar gå åt rätt håll ... Ja de löste sig ju i slutändan iaf =)



Kram !

2009-01-29 @ 10:56:00
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Zofie

Tack det värmde :-)

Fast jag tycker det är så jäkla roligt så det taggar ju en ännu mera.

2009-01-29 @ 21:11:59
URL: http://zoffie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0