Ny vecka...Nya tag!!!

Är fortfarande bosatt hemma hos Jockes föräldrar. I morse när Liam vaknade sa han (- Malin, jag vill bo i vårat hus nu..)Hihi,  han börjar längta hem nu och det gör jag med, till min säng, min soffa (som jag egentligen hatar), mitt kök (där jag vet vart alla grejer är) och till alla vänner i närheten..Men 1 vecka till sen är vi på hemmaplan, eller egentligen inte. Vecka 29 åker vi och campar med grannarna, så om 2 veckor får jag möjligtsvis sova i min egen säng..haha ;-)..

Helgen har passerat i en väldig fart. På lördagen tittade vi på Rally i stan. Liam tyckte det var skit kul och det tyckte jag med, ända fram tills åskan och regnet kom. Sista halvtimmen spenderade jag och Liam i bilen, men vi såg ju lika bra därifrån..På kvällen blev det lite räkor, kex, ost och annan plock mat. Jag och Jocke firade 5 år tillsammans =) Lite mys i soffan framför repmånad..haha..inte världens bästa film men bor man ihop med en Norman så är det förbjudet att byta kanal när den visas..;-)

Igår var vi till Tessa, Roger & Barna en sväng. Planering, Planering, Planering!! Den som är nyfiken får inget veta än..;-) På eftermiddagen åkte vi till borlänge på lite shopping. Blev massa pirat lego till Liam, ett par skor och en docka som pratar till Alicia, Massa kläder till mig....wiiiieeehooo=D och ett par shorts till Jocke!! LYCKAD DAG!!

Idag vet jag inte vad som sker. Kasst väder och trött är jag. Få se om det blir lite mer planering med Tessa kanske ;-) Väntar på att hon ska ringa men dom sover nog än..fusk..;-). Själv har man suttit uppe sen 05.45, det är sovmorgon för mig det. En kvart längre än vanligt..haha..

Kommentarer
Postat av: Linda

Då vet jag varför du inte svara när jag ringde ;-) hihi

Grattis till era 5 år tillsammans!!



Kramar i massor från mig!

2009-07-06 @ 10:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0