..Onsdag..

Igår var min bror hit och hälsade på. Vi tog barnen och åkte in till badhuset och härjade på eftermiddagen. När det är dåligt väder ute får man bada inne ;-)


Båda två bara älskar när Jimmy kommer hit så dom hade riktigt skoj =)

Sen blev ju Elvira 2 år igår, STORT GRATTIS och många kramar till dig!!


En "inte så gammal" Elvira =)

Idag så började vi dagen med en tripp på stan med Veka, Linus & Maja. Vi kikade i affärer (där jag gjorde några fynd) och åt lunch tillsammans. Var också in till Patrick och bokade mig en tid, spännande=) 6 Augusti kl 16.30..wiiieee..När vi kom hem så fick vi främmande av Sandra & Barnen, det var så längesedan vi träffades så det var på tiden ;-) Jätte trevligt! Barnen lekte riktigt bra tillsammans, knappt nå bråk..;-) Blev lite bad på verandan mot slutet av eftermiddagen.



Nu väntar jag på att min sambo ska komma hem med våran lekstuga..wiiiieee..äntligen får barnen hem den. Jag har själv inte sett hur den ser ut så det ska bli kul. Sätter ut en bild lite senare ;-)



17 dagar kvar =)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vi räknar neeeerrrr... :-D

kommer bli AS KUL!!!!!!!!

2009-07-22 @ 23:36:58
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0