...

Lovade lite bilder nu på kvällen men får nog ta det imorn. Hade väl såklart glömt kabeln till kameran hemma, är inte så förvånad för "minnet" är nått jag inte riktigt vet vad det är. Har nog glömt det på något bra ställe ;-)

Vi spenderade som sagt dagen i Malsjön med Veka & Maja =D. Hann faktiskt plocka ihop alla saker innan störtskuren och åskan kom. Vi fick bada en stund iaf. Som jag förstår skulle det fina vädret komma tillbaka imorn. Har ju redan spruckit upp, så antar att det blir en dag i Malsjön imorn mé. Är ju bara så skönt att ligga på stranden i denna värmen. Kunna svalka sig när man vill och barnen kan plaska i vattnet hela dagarna. Kan inte bli bättre!

På fredag blir det en visit till Dalhalla =) Har aldrig varit där och hört att det ska vara så fint. Min bror fick biljetter till en konsert som heter "tillbaka till framtiden". Ska vara en hyllningskonsert till 80-talet med många kända artister (som jag i försig inte har en aning om vilka det är). Var meningen att mamma och pappa skulle åka för Jimmy ville inte behålla dom själv. Men nu har dom fått förhinder och Veka var riktigt sugen på att åka, så jag och hon drar dit på en liten turné. Ska bli himla trevligt..



Nej om man kanske ska slå huvudet i kudden och försöka sova en stund. Antar att jag lär upp kl 05.00 när katten ska in. Helt sjukt, men den här katten går verkligen efter klockan. Varenda morgon ska han in prick kl 05.00. Är glad att jag bara ska bo här 1 vecka..haha ;-)

Natti Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så hemskt mycket! :)

2009-07-02 @ 21:17:43
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0