Veckan som gått!!

Nu är vi hemma igen. Blev bara 3 dagar på campingen men det var riktigt skönt ändå (om man bortser från otrevliga människor som tror dom äger hela campingen) Är ju katastrof om en fotboll skulle förstöra tanters blommor och TÄNK OM DET BÖRJAR BRINNA, hur ska det då bli.."suck"..Är ju faktiskt en CAMPING, med mycket folk runt ikring. Vill man bo ostört kan man ju faktiskt köpa sig ett litet torp mitt ute i ingenstans..Vädret samt människorna gjorde så att vi packade ihop och drog oss hemåt. Men det har varit mycket trevliga dagar med våra underbara grannar =D

I fredags var vi på bröllop. Var min kusin som gifte sig=D Jätte fint var det och efteråt spenderades hela kvällen hemma hos dom med massa god mat, karaoke och annat skoj =)

Idag blir det kalas hemma hos Jonas, Albin & Elvira =) Elvira blir 2 år i veckan, STORA tjejen nu ju..Sen är det Mathildas tur om några dagar och därefter Alicias. Går ju så himla fort, tyckte vi nyss vankade runt med våra magar i vädret..




Här hemma har vi nya projekt på gång. Jocke och Liam sitter just nu i grävmaskinen på gården och gräver upp min NYA FINA GRÄSMATTA =(. Vi har riktigt mycket vatten på bakgården så nu grävs det ner rör så vi kanske får en torr och fin gräsmatta istället där det inte växer vass,  för det gör det på våran gård..haha..

Dax för lite lunch..


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh,jag vill ju ha en till såndär mage! bara EN gång till!! haha,undra hur jag ska övertala karln! ;-) Puss!

2009-07-19 @ 22:51:07
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0