Äntligen...

...Freeedag och helg. Vad man ska hitta på återstår att se. Tänkte köpa hem lite tacos (Therese fel att jag är sugen på det) och kika på let´s dance ikväll. Kanske blir en tripp till badhuset för att skämmas lite i bikini så barnen får plaska lite. Tänk vad man som mamma går med på att göra..haha ;-) Sen är det ju denna melodifestival imorn också, som jag egentligen känner att jag borde bojkotta men så tittar man ändå.

Den här låten var helt ok tycker jag


Nu sover mina barn lite middag så för min del blir det till att bekanta sig med dammsugaren ett tag

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att den är väldigt bra! =)

2009-03-06 @ 12:51:02
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0