Blev inge..

..Villgott idag, stängt för personalen var borta. Inte just nå typiskt när man bestämt att man ska göra nått. Så min vanliga tur idag fortsatte..haha..Men tog med mig Sabina & Benjamin och Tessa & Melvin hem hit istället och det var lika trevligt det. Förutom att mitt hus såg ut som ett kaos men det fick dom stå ut med. Hade inte planerat att nån skulle hit idag ;-).

Hade tänkt att jag skulle ta det riktigt lugnt och bara slappa framför tv:n nu på kvällen. Liam slocknade 16.30 (gick inte att hålla honom vaken, inte ens om man hade tagit till våld..haha) Riktigt trött var han. Han har somnat nån gång så tidigt förut och sovit hela natten ändå så jag hoppades att det skulle bli så, men ACKFEL jag hade. När Alicia precis hade lagt sig så vaknade han såklart;-). Så nu sitter han i soffan och tittar på film. Blir väl halva natten uppe förstår jag..hehe..men han får stå ut med att mamma ska se på desperate housewives kl 21.00 ;-)

Nej nu ska jag passa på att mysa med min prins i soffan=) Trevlig kväll på er!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jo han har sina stunder =) Man vill gärna glömma bort då att han är en trosig liten vilde faktiskt =)

2009-03-31 @ 19:47:21
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja visst är det så =)



Hoppas ni får en mysig kväll du och din lilla prins =)

2009-03-31 @ 20:22:33
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0