Denna tvätten...

Febern verkar inte vilja släppa på Alicia =( Inte vill hon äta heller, dricker välling ibland men mer än det stoppar hon inte i sig. Nu sover hon och jag har tänkt att jag ska försöka plocka lite bland alla grejer från IKEA =) Sen har jag en TVÄTTHÖG utan dess like som väntar på att få komma in i garderoben, så tråkigt! Även fast det går fort att göra så gör jag det aldrig. Springer ner i tvättstugan och hämtar upp den rentvätten vi ska använda just då och resten blir liggandes kvar. Varför gör man så? Det går ju ändå så fort, men ändå fixar man det inte. Springer som en galning upp och ner i tvättstugan hela dagarna istället som egentligen borde vara jobbigare..Ibland kan man inte bli annat än trött på sig själv ;-) Men nu ska jag ta tag i den där högen idag...hoppas jag...eller jag MÅSTE!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla stumpan... =(

2009-03-11 @ 12:44:51
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0