Gooomorron

Mitt lokalsinne igår var inte det bästa som sagt, svängde av liiite fel när jag kom till Falun så jag var nära att hamna i Rättvik istället..haha..men kom på ganska snabbt (åkt en mil ungefär) att jag nog var lite fel. Kom fram i tid iaf och det var väl huvudsaken, fick mig ju en liten vända efter Rättviks vägen oxå ;-). Blev ett bra party igår, jag är nöjd!!

Nu sitter jag här och har nyss städat övervåningen, ska ta tag i nedervåningen nu tänkte jag. Framåt lunch kommer min kära bror hit. Var ett tag sen vi sågs nu, ska bli riktigt trevligt!! Ska kanske ta och baka nått smarrigt, det visar sig..


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vi såg dej när du va påväg hemmifrån tror jag.. Du stod vid eran utfart, och du tittade storögt ut genom rutan åt alla fåll. Fast att vi kom åkande och vinkade... De såg du inte =)

2009-03-02 @ 12:49:37
URL: http://jihedm.blogspot.com/
Postat av: Fia

Vad roligt med en tripp norr ut i dalarna! Du är snart rikskändis :) Håller tummarna det håller i sig! Ska snart boka in ett party jag med.

Kramelikram

2009-03-02 @ 16:11:18
URL: http://lantliv-drommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0