Orkar inge mer..

Nu orkar jag inte sitta och hålla på med min design längre, nu får det vara så här ett tag. Blir aldrig nöjd men nu får det duga..

Igår spenderade jag dagen och kvällen på gruvkontoret och hjälpte Therese med flytten, Jäklar vad grejer man samlar på sig..hihi.. Jag är glad att inte vi ska flytta ;-). Det kommer bli så bra för er i den nya lägenheten, KANON!!!

Kvällen idag kommer kanske spenderas hemma hos Anna med "lite" vin och melodifestivalen, ska bara bearbeta sambon lite först ;-)

Nu ska jag röja ihop lite här hemma, har inte blivit så mycket gjort idag förutom vila. Alicia är sjuk IGEN. Var feberfri i  2 dagar iaf men nu hög feber igen..mammas prinsessa <3

Trevlig lördag kväll till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0