En liten lista..

Du heter: Malin
Låt som när du är ledsen sörjer till?  alla lugna fina låtar funkar när jag ska sörja..haha
Beroende av: mina små bustroll här hemma ;-) 
Vem behöver du mest just nu?
 min sambo, för mina barn vägrar sova innan pappa kommer hem..hehe 
Vad tror folk om dig?
Ja, kan väl tro att dom inte tror jag är riktigt klok iblan ;-)
Vad säger du för att imponera på någon? Försöker inte att imponera på någon..jag är mig själv och det brukar funka ;-)
Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv, ärlig, ha humor (mycke humor)=D
Brukar du skratta för dig själv? självklart, väldigt ofta
Vilken är din favoritmålning: Konst är inte min grej direkt
Var bor du? I Håksberg, Ludvika
Trivs du där:
Ja, trivs som fisken i vattnet
Äger du några converse: Nej.
Sprit, cider, vin eller öl:
Helst sprit ;-)
Brukar du bli för full: Har hänt ;-)
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något:
 nix
 Nästa mål i ditt liv: åka utomlands till hösten
Hur svarar du i mobilen: Aaaa..eller Malin
Vem ringde du senast? Therese
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ojoj, som vanligt bara massa skit..haha..nej då ;-)
Antal timmar sömn inatt: inte många..5 kanske 
Sov du ensam:
Nej, Jocke bredvid halva natten iaf. Första halvan sov jag på soffan (ofrivilligt)
Brukar du komma i tid:
Ja, tycker inte om när man inte håller tiden..
När blev du fotad senast: idag, Liam är en mästerfotograf ;-)
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: det är väldigt olika
Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Jajjamän
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22-23 någongång, om jag är hemma alltså
Är du blyg? Nej inte direkt..haha..
Sysslar du med någon idrott: nej, är ingen atlet direkt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
ojojoj, jag skulle göra mycket. ALLT!!
Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte..
Vad gör du i morgon: Hälsa på kusin Sabina och hennes Benjamin =)
Vad är det värsta du vet? Grodor och oärliga människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? väldigt olika
Vad behöver du just nu? vatten, töööörstig
Vad längtar du till? Sommaren
En speciell dag du minns:
7/1- 06 och 1/8-07...mina barns födelsedagar=)
Hur gammal är du:
24
Tycker du om någon just nu:
Ja, många..vänner & familjen såklart!!
Du samlar på:
ingenting...skräp i handväskan kanske ;-)
Gröna eller röda äppeln: Röda
Gillar du golf: njaee, minigolf är kul men annars tycker jag golf är booooring
Vilken tid gick du upp idag: 6.00
Har du sovit i din egna säng inatt: ja halva natten, den andra halvan på soffan
Har du strumpor på dig nu: nej
Vad ska du göra ikväll: titta p¨å Grey´s Anatomy såklart
Är det okej att gråta: Ja, absolut!
Laddar du ner musik och film från Internet:
ibland
Vad skulle du göra om du vann en miljon
: betala av lån, resa, shoppa...ja mycke!!
Bär du glasögon eller linser: Nej det gör jag inte.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, så länge jag trivs i mina kläder så spelar det ingen roll vad det är för märke..
När går du upp ur sängen en helgmorgon: oftast kl 6-7
Har du piercing: Nej, men har haft..
Vill du gifta dig:
 Ja
Vill du ha barn:
Har 2 st..
Solar du ofta: Nej inte så ofta som jag vill :)
Är du bra på att laga mat:
Ja det tycker jag ..
Är du flygrädd: lite grann, blivit på äldre dar..haha
Hur vig är du: ganska vig faktist..
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Tycker du om sushi: Har aldrig provat, men rå fisk, nej tack!!
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips
Har du tandläkarskräck: Ja faktiskt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Biter du på naglarna: Nej!
Röker du:
Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0