Helgen!!

Då var helgen nästan förbi. Vi har hunnit med mycket roligt och än är det inte slut =) Kl 15.00 idag ska vi åka till Falun och gratta Jimmy som fyller år imorn.

I fredags så följde Saga med oss hem och ville fortsätta leka med Liam. Det slutade med en söt liten mening utav Saga:

- Jag och Liam ska ha pyjamasparty idag. Vi ska äta godis och titta på film så jag vill sova här.

Och så blev det =) Först åkte vi allihopa till Linda och Danne som bjöd på tacos sen vidare hem för att sätta på oss pyjamas och mysa med chips och godis. Riktigt roligt hade dom. Höll sig vakna till kl 22.00 =)






Igår så fick Melvin sötnos vatten på huvudet. JÄTTE fint dop, TACK för allt!! Har inte några bilder från dopet än men på  Tessas sida finns det ;-)

Nu ska jag göra mig iordning inför kalaset, hoppas ni alla haft en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va mysigt!! Sötisar! =)

2009-05-24 @ 13:16:47
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0