läkarbesök!!

Har varit till läkaren nu :) Fick en tid kl 10 så det var väl helt ok. Han förstod att jag hade riktigt ont för jag var jätte svälld. Fick 2 olika tabletter som jag ska äta i 2 veckor och sen en kortisonspray som också ska användas i 2 veckor. Det skulle ta några dagar innan det började hjälpa så han sa att jag får nog fortsätta halvsitta när jag sover några dagar till :( Men förhoppningsvis så ska det bli bättre nu iaf :)

Alicia vaknade med feber idag också, så nu är vi sjuka allihopa förutom Jocke. Väntar på att det ska bli hans tur snart..

Nu ska jag försöka få mina barn att sova så jag får vila nån gång, orkar knappt stå på benen!!


Kommentarer
Postat av: viveka

GO GIRL GO

2009-11-18 @ 15:41:01
Postat av: Zofie

Stackare hoppas du snart blir bättre.

Men det är väl tur att Jocke e frisk, för då kan han ju laga massa god mat och springa ärenden åt er som e sjuka ;-)

Kram och krya på er!

2009-11-18 @ 20:26:08
URL: http://familjenochja.blogspot.com
Postat av: Linda

KRYAPÅDIGKRAMAR!!!! i Massor =)

2009-11-19 @ 07:46:50
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0