Första dagen på ny vecka!!

Dagarna bara rusar iväg..Tycker inte att jag hinner med någonting!

Idag har det bara tvättats och städats här hemma. Springer fortfarande runt i mina mjukisbyxor och har håret okammat ;) Sköööönt med såna dagar ibland!!  Ska ta och måla en gång till i hallen när barnen somnat, så det blir färdigt någongång :) Kommer nog bli riktigt bra när det är klart!!

Nu har jag en dotter som drar mig i armen och säger - Baaaada, Sooooova :) Så det är nog bäst att hon får göra det. Ska hämta hem Liam som är i granngården och leker så han får sova snart han med. 


Trevlig kväll allahoooopa!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken tur att du har en bad hairday mössa!! :P



pöss på rej!!

2009-10-12 @ 20:24:34
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0