Känner mig nöjd..

Har hunnit med massor idag faktiskt. Ringt runt och sökt lite jobb, fixat klart tvätten, målat en gång till i hallen och så har jag skrivit ett CV också :) INTE det lättaste...pjhuu, men nu får det duga :)

Ska snart hämta barnen på dagis, hoppas bilen vill starta, för imorse gjorde den INTE det "arg malin". Therese fick komma hit och hämta oss så vi klämde in oss i hennes bil till dagis:) TACK för hjälpen vännen!! Startar den inte får det bli en promenad idag, vilket kanske kan vara nyttigt men "Brrrrrrrr" så KALLT!! Spelar ingen roll hur mycket kläder jag sätter på mig, fryser ändå. Har alltid varit en riktig fryslort. Bor nog på HELT fel ställe tror jag ;)

Nu ska jag plocka lite disk innan det är dax att provstarta bilen ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Samma här. Det var nog tänkt att jag skulle födas någonstans runt medelhavet... Det skulle jag gilla! =)

2009-10-13 @ 21:45:14
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0