Lördag!!

Idag har vi inte gjort annat än roat oss HELA dagen :)

I morse vid 10.00 så åkte jag, barnen och våran granntjej Tindra till Nisses och kikade lite. Min mamma, pappa och bror skulle dit så vi hängde på. Det blev inte så mycket handlat förutom att alla juniorerna köpte leksaker :) Efter det så åkte vi hem till mamma och pappa, fikade och åt lunch! Alicia fick vara kvar där sen och sova lite middag medans jag och de andra 2 skruttarna åkte ner på stan. Det var massa roligt för barnen där idag. Ansiktsmålning, massa clowner och pirater, spöket laban på besök m.m. Var JÄTTE mycket folk där, nästan för mycket, men barnen hade skoj :) Efter besöket på stan så åkte jag och Liam till ishallen och tittade på Linus som hade match, dom vann iaf så det var lyckat:) Liam var riktigt intresserad och hade verkligen kul!!
Sen ringde svärfar och ville bjuda på mat, och självklart tackade vi JA. Kom hem därifrån för ett tag sen så vi har varit ute på roligheter hela dagen!!

Nu sitter jag här ensam i min soffa ;) Barnen sover och Jocke har varit på RAllY hela dagen, vet inte nå när han dyker upp! För min del blir det den nya Wallander filmen, en STOR godisskål och en jäkla massa julmust ;)

Trevlig lördagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Va söt han är! Får komma och hälsa på någon dag! :D

2009-10-26 @ 09:58:08
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Va fin bloggen är! :)

2009-10-26 @ 09:59:30
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja riktigt skönt var de ! Sugen på att dra iväg igen, synd bara att det kostar en hel del bara för några dar .. =(

2009-10-27 @ 20:02:59
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0