Trööööött!!

Gääääääääääsp..Är sååå trött idag, usch!! Men får faktiskt skylla mig själv. Jag kan ju faktiskt lägga mig i tid på kvällarna men väljer att inte göra det. Tycker timmarna på kvällen är så sköna. Bara sitta i soffan och vara för sig själv en stund. Sen när jag gjorde illa mig så skaffade jag TV4 anytime :) Det innebär att jag kan titta på alla TV4 program som visats när jag vill. Så självklart har jag väl börjat titta på alla serier som gått..haha..(hade inte så mycket att göra när jag bara var liggandes ) Så nu måste jag ju bara fortsätta titta på kvällarna ;)

Nu blir det en lunch på stan :) Var inte igår det inträffade, Niiiiiiice!!! Kanske piggnar till lite också ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ett par timmar till på dygnet skulle inte vara helt fel ..

2009-09-22 @ 12:23:05
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: sandra j

åhh de där lät skönt ;) alltså tv4 anytime

2009-09-22 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0