Uppdatering!!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, fy skäms på mig men har verkligen inte haft tid. Har varit mycket på sista tiden. Fint väder har vi ju också haft så den mesta tiden har spenderats ute med vännerna.





Födelsedagsfirande har vi hunnit med 2 stycken :)

 I måndags blev bästa Therese 25 år
HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!!
Jag & Jocke och Anna & Jan drar iväg henne och Thommie på äventyr på fredag. Dom har ingen aning om vart vi ska...Mohahahaaa!! ;) Men kul kommer det absolut att bli!!!



och i Tisdags blev Linus 12 år
STORT GRATTIS TILL DIG!!




Har även hunnit med lite rensning hemma, varit två vändor till tippen med bara massa SKIT. Bytt däck på bilen har vi också gjort, och det var en resa jag aldrig glömmer, eller vad säger du TESSA?? Släpp GAAAASEN!! hahaaa!!

Igår hade jag och barnen en bakar dag :)
Kanelbullar blev det!!



Jag fick mitt efterlängtade JAAAA igår också :) Så nu är man inte helt arbetslös så länge till...Wiiiiieeeee!!!
För den som undrar så kommer jag inom en snar framtid bli Mcdonalds Malin ;) Ett jobb jag verkligen är glad över för att gå arbetslös är ingen hit nå mera...

Idag ska jag iväg på min nya praktikplats, spännande, på Kaffestugan kommer jag spendera lite tid framöver också :)

Ha en trevlig torsdag mina vänner!!!

over and out!!!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Nej du, den där däckbytardagen glömmer ja inte... Hahahaa!!!!!!

2010-04-22 @ 15:01:13
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: KarinK

Så det blev donken igen.. Lycka till!!

2010-04-22 @ 20:13:19
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0