Ja jag vet..

..JÄTTE dålig på uppdatering. Har hamnat i ett " inte sitta vid datorn så mycket" syndrom. Har fullt upp med praktiken och alla andra sysslor man måste hinna med om dagarna :) Måste hitta på något hela tiden, vårkänslorna har kommit och vill bara umgås med mina kära vänner så mycket jag bara kan :) Tänk vad underbart GLAD jag är över mina fantastiska vänner <3 Vad vore livet utan er?!? MENINGSLÖST!!!

Har fått mitt schema för sommaren. Ska jobba på demensboendet Skogen här i stan :) Ser verkligen framemot det, var så längesedan jag var där. Sen väntar jag på att få börja på Mcdonalds också. Kommer förmodligen börja före sommare, ha ett uppehåll under sommaren när jag jobbar på skogen och fortsätta där till hösten igen :) Har mycket på gång och känner att den här sommaren kommer bli fantastisk!! Nu saknas bara VÄRMEN, som borde vara här snart tycker jag.

Just nu sitter jag vid mamma och pappas dator, ska bo här i helgen. Barnen poppar musik och dansar på deras veranda, ska ta och göra dom sällskap nu :)

Trevlig helg till er alla!!


Kommentarer
Postat av: viveka

hej malin, nu måste du skriva någe nytt,,,,,

2010-05-27 @ 16:04:47
Postat av: Inger och Lasse

Ja Malin jag håller med dig om uppdateringen, när man äntligen hittat dig, då skriver du inget. Bättring hörru du. Kramis

2010-06-17 @ 19:29:18
Postat av: Simone

Fin blogg :D

2010-07-04 @ 23:55:00
URL: http://siiimoneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0