Fullspäckad dag !!!!

Kikat fotboll, fixat gardiner, städat, tvättat, satt upp väggord, målat, haft besök, målat igen, besök nr 2, penseln i handen en gång till, besök för tredje gången och målat åter en gång tills färgen tog slut ( ännu ej klar) .. Behöver jag säga att just nu sitter det en ganska slut men nöjd Mäjlin i soffan ;) Allt detta med två små i hälarna ;).. En aaaaaaning irriterad bara för att färgen tog slut, typiskt mig ;) Sen ska man nog akta sig för att sätta en pensel i min hand om man har saker man inte vill få målade ;) Började ju såklart kladda på köksmöblerna också, så arbete i morgon har jag allt !!

Det tar sig, sa kärringen när hon satt eld på skithuset, och försökte släcka med fotogen!

Heja Mäjlin!!!


Funderar på om jag ska kasta i en färg i håret innan sängen blir min bästa vän. Fullspäckad dag i morgon med som sagt.


Bjuder på lite Mäjlin humor ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0