Idol..

Sitter just nu och tittar på idol och funderar skarpt på att söka själv nästa år ;) haha..vilka idioter det finns..Man skulle ju platsa rätt bra. Tänk er en ny version av denna... eller en av alla som redan finns på film ;)

Klockrent... ;)




Andra natten för barnen i lägenheten i dag. Gårdagen var lite bökig, Liam var rätt orolig men idag gick det mycke bättre. Man vill inte att denna veckan ska gå så fort för man vill ju va med dom jämt :( , så jobbigt utan dom!! Men har massor att längta till nästa vecka så tiden kommer nog rusa iväg tills dom kommer igen.

Mina ÄLSKLINGAR!!




Inte så stora här.. <3
Älskar er mina hjärtan!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Sööötnosarna!!! <3 Näe, där var dom inte stora..! :)

Hahahaha, malin malin.. Skulle jag bli förvånad?! Näääe, inte det minsta! :P

2010-09-10 @ 19:49:18
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Sabina

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 15:24:53
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0