Söndag !!

Blev inte en dag som vi förväntade oss. Jockes bil gick sönder efter ett varv, mindre glada barn och en besviken pappa. Vi fick oss iaf en dag ute i Fredriksberg, vem är inte avundsjuk på det och hur ofta inträffar det? ;)

Söndag idag, helgerna går alldeles för fort, men ser framemot morgondagen även fast det är måndag :) Har hunnit med lite spackling i köket idag också, blir till att slipa och fortsätta måla till veckan.



Nu SKA jag kasta i färgen i håret, det är ett måste!! Kan inte skjuta på det längre..

Drar mig själv i kragen, tvingar mig bort från datorn,
går raka vägen in på toaletten, blandar färgen
och har i den i håret..........
EXAKT det jag ska få mig själv att göra!!! NUUU!!!


Mer än så här blir det inte idaag!!

over and out / MÄJLIN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0