Jag är FULLT FRISK !!!!

Det dom kunde komma fram till i Falun idag är att jag är FRISK, eller i allla fall mitt blod är friskt. Är ingen allvarlig sjukdom som har med blodet att göra. Alla symtom jag har är stress relaterade och blåmärkena kommer förmoligen utav de medicinerna jag ätit när jag varit sjuk så ofta. Hade avvikelser på Trombocyterna i blodet men det var inte så allvarligt att man behöver göra något åt det, får en ny tid om några månader för att ta om det provet bara.

Och idag så klarade Niklas uppkörningen
WIIIEEEEHOOOO
Så bara skrivningen kvar nu sen kan jag sitta på passagerar sidan framöver ;)
STORT GRATTIS HJÄRTAT

Det känns som att många stenar släppt från hjärtat idag, tiden framöver känns ljus och framförallt spännande.


Kommentarer
Postat av: Tessa

Grattis grattis grattis.....

2011-06-22 @ 15:00:42
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Zofie

Å vad skönt för dig! Blev väldigt orolig, njut nu av sommaren och alla underbara dagar tillsammans med familjen.

Kram

2011-06-22 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0