Fredag!

Då är sommaren äntligen här vilken värme..Wiiiiiiiihooo...
Nu har vi börjat pyssla lite här hemma..Köpte en provburk med färg till huset igår. Färgen var jätte fin så idag blir det till att inhandla mera=)..Framåt eftermiddagen börjar målandet, hoppas på att vara klar om några dagar=)..Nån som har tråkigt så finns det alldeles säkert en extra pensel..haha..;-) ..Lägger ut före och efter bilder sen=)
Annars då?..Jo det är full fart här hemma. Liam är frisk och har full speed HELA dagarna..Igår hade vi främmande av Sandra & barnen. Alltid lika trevligt=). Lovisa sötnos fick feber=(, hoppas hon snart ska vara bättre, är säkert tänderna som spökar=)..En STOR puss til dig..
Själv har jag börjat med GI-metoden igen. Funkade rätt bra förra gången fast då var jag så slö så jag började fuska och tillslut sket jag i det helt. Men har iaf inte gått upp dom kilona jag gick ner då och det är ju bra=). Nu är mitt mål 10 kg. Tackar inte nej till lite peppning, det gör det bara mycket lättare;-)..Ställde mig på vågen idag opch 2 kg har försvunnit på 1 vecka=)..Är ju iförsig bara vätska och så men en start iaf=).

Nu ska jag plocka lite här hemma, barnen sover, sen blir det till och njuta av våran gräsmatta..Är så glad att det är grönt och inte lerigt på gården..=)

Trevlig helg på er 

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Heja Heja

hoppas du fixar 10 kg!

Kram Mamma Milla

2008-07-04 @ 11:51:39
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Zofie

Vad härligt med gräs :-)

Hihi ja e inte ett dugg avis på er som ska måla, lycka till.

Vad blir det för färg då??

Kram vi syns snart hoppas jag.

2008-07-04 @ 11:53:57
URL: http://zoffie.blogspot.com
Postat av: Therese

Det fixar du! Det vet jag!! :-D

Puss!

2008-07-04 @ 13:23:26
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart du fxar de där gumman! Du klarar jue allt!=)) Få se om jag kan lämna David o barna så kommer jag mer än gärna o målar med er,=))

Puss!

2008-07-05 @ 08:27:48
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0