Lördag

Veckan har rullat på som vanligt..Förstår inte att det går så himla fort. Både Elvira och Mathilda har hunnit blivit 8 månader=-O och idag blir Lovisa 5 månader=D.."shit"..Känns som dom nyss va några dagar gamla bara..PUSSAR till er tjejjor..
I tisdags så var vi hem till Sandra och barnen och lekte och käkade lunch, alltid lika trevligt..och i onsdags så spenderade vi kvällen på slogåsen hos Tessa, Roger och Mathilda=D..Käkade pizza och kikade på Grey´s..I torsdags så var vi hemma hela dagen fast med besök..Tessa & Mathilda spenderade hela dagen med oss och Anna hela kvällen, såå trevligt såå..Alltid lika roligt med besök..Fredagen var jag och barnen hemma hos mamma och pappa hela dagen tills Jocke slutade sen så blev det en tripp på bolaget med Tessa, är ju 30-års fest ikväll..ska bli skoj.."party".och kvällen var vi såklart hos Therese & Thommie och käkade tacos och tittade på let´s dance=D..FEL som vann tycker jag men ändå rätt på något vis..hehe... Imorn blir det barnkalas hos Kevin..=D..

Nu ska jag gå upp till min sambo och dotter..Jag och Liam har varit vakna ett tag redan..

Citat utav en av mina bästa vänner=D
Han - har en tröjja som när man drar upp dragkedjan över hela huvudet så blir det ett ansikte på luvan.

Han- Är ju lite tråkigt för jag ser ju inte själv hur jag ser ut.
Hon- Men dra upp dragkedjan och titta dig i spegeln..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

;-)..DU är bra rolig du..

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha!! Citatet är kuuul!! :-D

2008-03-29 @ 11:06:07
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0