Brrr..kallt..

Helgen passerad och ännu en måndag. Brrrrr va kallt det är.Riktigt snöoväder. Om det kunde sluta blåsa så förbannat mycke, känns ju som det är 20 minus ute..
I fredags var vi ju på bio. Jag, Liam, Linus, Maja och Alexandra & Albin :-D. Det var riktigt kul. Barnen tyckte det var jätte roligt. Liam var helt galen i den STORA STORA Tv´n..haha..Måste vi göra om..Annars har vi inte gjort så mycket i helgen. Jag oh Jocke har börjat riva och greja lite i källarn, var på tiden..Kanske kan få iordning där snart så jag kan få mitt bubbelbad och min bastu, Läääääängtar..
Imorse åkte jag och barnen upp till Alexandra och barnen och lekte. Var inte igår direkt, riktigt trevligt=D. När kl blev halv ett så tänkte jag vi skulle åka hem så Alicia fick sova och jag tvätta. Det tyckte INTE Liam så han blev kvar och busade=D och är kvar fortfarande. Jätte snällt att han fick vara kvar och leka med er=D 

Nu ska jag springa ner i tvättstugan, det har krånglat hela dagen. Säkringen går hela tiden men tror jag har fått det att funka nu..händiga Malin;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Å så härligt med bubbelbad och bastu. Skynda på så vi kan ha en bastukväll:)

Kramen

2008-11-24 @ 19:38:42
URL: http://www.lantliv-drommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0