Gokväll..

Idag har jag handlat klart alla julklappar..wiiiihooo..eller nästan alla. Har iaf handlat klart till alla barna och det känns jätte skönt. Malin var ute i tid i år, vad säger ni om det? Inte dåligt tycker jag själv;-) Sen har jag spenderat eftermiddagen/kvällen hemma med besök utav Therese & Alexandra + alla barnen såklart..
Imorn ska jag och barnen bosätta oss hemma hos Sandra och barnen=D, blir bara en natt den här gången men ska bli så roligt..Alltid skönt att komma bort och umgås med härliga vänner..

Nu är det jag som måste tvinga mig upp ur soffan och göra ett städ ryck, ser ut som en bomb slagit ner och då menar jag en STOOR bomb..

Trevlig kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: Zofie

Haha, ramlar det ner STORA bomber hos dig oxå ;-)

Skönt att ha allt klart vad du är duktig, själv har jag inte kommit så långt ännu...

Kram

2008-11-26 @ 20:16:32
URL: http://zoffie.blogspot.com
Postat av: Cissi

Gu vad du är duktig! Jag har inte köpt en enda julklapp än! Samma visa varje år... Suck.

2008-12-02 @ 21:16:09
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0