Storseans igår..

Ja igår var jag till Smedjebacken på storseans med Therese och hennes jobbarkompis Eva-Linda. Kan ju medge att jag var väldigt skeptisk före, har aldrig riktigt trott på sådant. Det var ett medium från Karlstad som var där och efter gårdagen så har jag helt ändrat uppfattning. Tror stenhårt på allt som hände igår. Det var ungefär 100 st som var där och hon fick kontakt med ett 10 tal andar, var av en som ville ha kontakt med Therese. Allt stämde verkligen, helt sjukt var det..Är helt säker på att mediumet hade kontakt med den personen, hon har omöjligt kunnat veta dom saker hon sa, plus att hon vet ju inte vilka som kommer på seansen..Ja det var verkligen helt otroligt..Malin är stum!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa! Herregud!! Jag har åxå ändrat uppfattning om detta kan jag ju LOVA!!! :-) Det var riktigt riktigt spännande! TACK för att du följde med!! Pussar!

2008-11-07 @ 16:43:29
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Zofie

Vad spännande..

2008-11-07 @ 17:07:20
URL: http://zoffie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0